| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
girolje
Ble Medlem: 27 Feb 2010 Innlegg: 3
|
Skrevet: Lør Feb 27, 2010 9:16 pm Tittel: Bilsport |
|
|
Hei!
Driver NMK Trondhjem bare med sykkel og båt-kjøring? Jeg kan ikke finne noe stoff som er bilsportsrelatert. Mulig jeg jeg har blingsa, men av det jeg kan se så er heller ikke forumet til klubben lagt til rette for bilsportsinteresserte. Norges Motorsportforbund er vel særorganet for MC/Båt?
For å spørre på en annen måte: Er ikke bilsport en motorsport klubben ønsker å satse på? Og har klubben bilsportsutøvere i det hele tatt?
Årsaken til at jeg spør er ganske enkelt fordi vi er en bilsportsinteressert gjeng som vurderer å melde oss inn.
Takker for alle tilbakemeldinger  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ann
Ble Medlem: 04 Nov 2008 Innlegg: 47 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Man Mar 01, 2010 6:48 pm Tittel: |
|
|
Det enkleste er vel å ta kontakt med nmk Trondhjem å spørre de tenker jeg.  _________________ Suzuki LT-R 450 '08
#91 |
|
| Til Toppen |
|
 |
girolje
|
Skrevet: Lør Mar 06, 2010 2:04 am Tittel: |
|
|
Synes faktisk det hadde vært på sin plass om noen fra klubben hadde besvart mitt spørsmål her inne på forumet  |
|
| Til Toppen |
|
 |
jorg1711
Ble Medlem: 09 Mar 2010 Innlegg: 1
|
Skrevet: Tir Mar 09, 2010 10:56 pm Tittel: |
|
|
Hei å hopp
Jo, NMK Trondhjem er også en bilsportklubb Men i alle våre grener har vi og har hatt "ups and downs" i alle 90 årene klubben har vært drevet. De siste årene har bilsport vært litt nede. Årsaken til dette er vel flerdelt,men mangel på baneområde er vel en av grunnene. Nå sier du ikke noe om hvilken bilsportgren det er snakk om. De siste årene har vi hatt litt aktivitet på rallycross og shortcar. Vi driver også å etablerer en egen komite for autoslalom, hvor de som driver sporten skal utvikle dette videre.
Nå har det seg slik at for å få til aktivitet i alle grener er man avhengig av engasjerte folk som orker å bruke noen dugnadstimer for å få på plass det sportslige rundt det vi driver med. Vi har pr. dd aktivitet i ca 12-13 grener og da sier det seg selv at styret i klubben ikke har mulighet til å drifte den sportslige delen i hver enkelt gren
Men om dere er interresert i å komme i gang med noe, så ta gjerne kontakt så skal vi i styret bidra med det vi kan  _________________ Jørgen Bye  |
|
| Til Toppen |
|
 |
girolje
|
Skrevet: Fre Mar 12, 2010 4:28 pm Tittel: |
|
|
Takker for svar
Det er i all hovedsak bil- og rallycross vi er intr i.
Vi får ta en vurdering, og komme tilbake til dere hvis dette skulle bli aktuelt  |
|
| Til Toppen |
|
 |
|