NMF - Region Midt Norge Forum Hovedsiden NMF - Region Midt Norge
Forum for region midt norge

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Bilsport

Start Nytt Tema   Svar på Tema    NMF - Region Midt Norge Forum Hovedsiden -> Generellt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
girolje

Ble Medlem: 27 Feb 2010

InnleggSkrevet: Lør Feb 27, 2010 9:16 pm    Tittel: Bilsport Svar med Sitat

Hei!
Driver NMK Trondhjem bare med sykkel og båt-kjøring? Jeg kan ikke finne noe stoff som er bilsportsrelatert. Mulig jeg jeg har blingsa, men av det jeg kan se så er heller ikke forumet til klubben lagt til rette for bilsportsinteresserte. Norges Motorsportforbund er vel særorganet for MC/Båt?

For å spørre på en annen måte: Er ikke bilsport en motorsport klubben ønsker å satse på? Og har klubben bilsportsutøvere i det hele tatt?

Årsaken til at jeg spør er ganske enkelt fordi vi er en bilsportsinteressert gjeng som vurderer å melde oss inn.

Takker for alle tilbakemeldinger Wink
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Ann

Ble Medlem: 04 Nov 2008

InnleggSkrevet: Man Mar 01, 2010 6:48 pm    Tittel: Svar med Sitat

Det enkleste er vel å ta kontakt med nmk Trondhjem å spørre de tenker jeg. Smile
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
girolje

InnleggSkrevet: Lør Mar 06, 2010 2:04 am    Tittel: Svar med Sitat

Synes faktisk det hadde vært på sin plass om noen fra klubben hadde besvart mitt spørsmål her inne på forumet Wink
Til Toppen
jorg1711

Ble Medlem: 09 Mar 2010

InnleggSkrevet: Tir Mar 09, 2010 10:56 pm    Tittel: Svar med Sitat

Hei å hopp Smile

Jo, NMK Trondhjem er også en bilsportklubb Smile Men i alle våre grener har vi og har hatt "ups and downs" i alle 90 årene klubben har vært drevet. De siste årene har bilsport vært litt nede. Årsaken til dette er vel flerdelt,men mangel på baneområde er vel en av grunnene. Nå sier du ikke noe om hvilken bilsportgren det er snakk om. De siste årene har vi hatt litt aktivitet på rallycross og shortcar. Vi driver også å etablerer en egen komite for autoslalom, hvor de som driver sporten skal utvikle dette videre.
Nå har det seg slik at for å få til aktivitet i alle grener er man avhengig av engasjerte folk som orker å bruke noen dugnadstimer for å få på plass det sportslige rundt det vi driver med. Vi har pr. dd aktivitet i ca 12-13 grener og da sier det seg selv at styret i klubben ikke har mulighet til å drifte den sportslige delen i hver enkelt gren Smile
Men om dere er interresert i å komme i gang med noe, så ta gjerne kontakt så skal vi i styret bidra med det vi kan Smile

girolje

InnleggSkrevet: Fre Mar 12, 2010 4:28 pm    Tittel: Svar med Sitat

Takker for svar Very Happy
Det er i all hovedsak bil- og rallycross vi er intr i.

Vi får ta en vurdering, og komme tilbake til dere hvis dette skulle bli aktuelt Razz
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    NMF - Region Midt Norge Forum Hovedsiden -> Generellt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan legge ved filer i dette forumet
Du kan laste ned filer i dette forumet

Gitt dere av Kleinum Consulting © 2006-->